Hedon Spaa & Hotell

Uusi kohti on alati meeldiv külastada ja õnneks meil neid avatakse päris tihti. Meiesugused 2-3 korda aastas spaas käiad igatahes ringi veel peale ei saa. Õnneks.

Verivärske Hedon Spaa avati 2014 suvel. Rahvasuu jääb vist seda maja veel kaua eelmise otstarbe järgi nimetama, nimelt varem tegutses seal mudaravila. Nüüd on muda läinud ja tegutseb kõva uuenduskuuri saanud spaa hotell.

Peavaade

Igal toal on rõdu, mis meil küll parklassa avanes, aga paistis ka meri ja loojang. Sisustus on meeldiv, värske ja on tunda, et ei ole ehitatud kõige soodsamate materjalidega, nagu sageli juhtub. Eraldi nähtus on voodi, mis pikali visates vajutab lihtsalt silma kinni :).

Majal on vaid 3 korrust. Toad asuvad 2. ja 3.-ndal

Kui sageli peab hotellides kuulama kõrvaltubade mõminat ja veesolinat, siis siin oli täielik vaikus. Kahju, et pole teada, kas vaikus tulenes lihtsalt naabrite puudumisest või on seinad ise tummisemad. Toad ise on suured ja lisaks ka WC. Toalettlaud on isegi naisterahvajaoks piisava suurusega. Ainuke asi, mis on meile arusaamatu hotellides, et mis jama selle äravooluga on. Esiteks ei taha vesi ära minna ja teiseks isegi klaaskapiiniga suudad sa vannitoa üle ujutada.

el banjo

Sageli ei ole põhjust vannitoa pilti lisada. Seekord oli, sest see näeb lihtsalt parem välja kui tavaliselt

Kahtlemata on Hedonil kasutada üks väga suur trump konkureerides mitmete teiste Pärnu hotellidega – asukoht. Maja asub vahetult supelrannas. Meie ise ei ole suured rannas lesijad, aga kujutasime ette kuidas meie tuttavad, kes suudaksid terve oma puhkuse rannas veeta, võtaksid hommikul oma rannakoti ja astuks ca 20 sammu, et jõuda randa. Ja siis õhtul samapalju, et jõuda tagasi. Milline puhkus 🙂

rannavaade

Vaade liivarannast. Tuule eest kaitseb kõrge liivaluide

Äsja kuulutati välja 2015 aasta parimate restoranide nimekiri. Ka Hedon Spaas asuv Raimond on esmakordselt 50 hulgas (täpne koht selgub sügisel). Kahjuks jäi meil see restoran proovimata, sest juba varem plaanisime minna paarsada meetrit eemal asuvasse Wesset Villa restorani. Seal üllatas meid aga Pärnu restoranide nädal ja täis maja. Lubati helistada tagasi, aga seda ei tehtud. Hea, et me maja ette ootama ei jäänud. Siiamaani lesiks seal. Suundusime hoopis Pärnakate lemmik söögikohta – Steffani Pizzarestorani.

Paras jämm on Steffanis isegi tööpäeval, st laupäeva õhtul oli rahvarohkus ootuspärane. Ebameeldiv on see, et sisse astudes keegi saabujast välja ei tee. Laud tuleb ise leida. Laud, kuhu lõpuks istusime, oli suhteliselt ukse lähedal ja nägime terve õhtu, kuidas saabunud turistide grupid nõutult ukse juures seisid. Kui mitu teenindajat oli neist korduvalt mööda jooksunud, mindi lõpuks lauda otsima. Kummaline süsteem. Eks niivõrd fenomenaalse eduga koht saab sellist “lõtvust” endale lubada.

Meranni pasta

Spaghetti Bella di Mare – 6,10 €

Pizzarestoran küll, aga võtsime hoopis pasta ja burrito. Hinnaklass on väga mõsitlik ja toidud valmisid lubatust kiiremini (~15 min), aga maitseelamust kumbki roog ei pakkunud. Kehvad ka ei olnud muidugi. Pizza restoranis ei tasu väga laiama hakata oma valikutega 🙂

burrito

Los Steffani Burritos – 7,20 €

Kokkuvõttes olime veidi nördinud, et kohe Raimondis ei söönud, aga eks jõuab seda veel teha. Steffani võlu tookord meieni päris ei jõudnud. Meid teenindanud kena tüdruk oli super särtsakas ja lõbus. Võiks ju osa sellest särast suunata klientidele enne kui nad lauda jõuavad.

Ausalt öeldes jäi kogu Hedoni külastusest suht positiivne mulje, mistõttu nagu viriseda palju ei tahaks, aga fakt on see, et kuigi kaua me vee- ja saunakeskuses aega ei veetnud. Ca tunnikesega oli ring peal. Ka lapsega poleks palju teha. Tõenäoliselt annab Silent Spaa korraliku lisaväärtuse, aga selle eest peab hotellikülastaja juurde maksma 12 või 22 € (olenevalt sellest, kas tahad produkte). Tundub, et sellest on saanud viimase aja trend, et tehakse lisatasu eest eraldatud VIP tsoonid spaadesse. Ehk on see ka õigustatud.

Restoranis me küll ei käinud, aga hommikusöök oli rikkalik. Uudse kogemusena sai hommikulauas ka vahuveini ja Eesti kohupiimasid.

Üks, mille poolest Hedon kesmisest spaa hotellist eristub, on teenindus. Vastuvõtus, baaris ja põgusalt ka restoranis kohtasime vaid eeskujulikku teenindust. Ma ei eksi palju, kui ütlen, et Hedon sobib eelkõige keskmisest jõukamale mitte-väga-noorele inimesele, kes puhkab ilma lasteta ja hindab kvaliteeti. Kindlasti ka ärikliendile, kellel 4h saunades lesida nagunii poleks aega. Kui minna lastega ja protseduure võtta pole plaanis, siis leidub raudselt sobivamaid kohti.

Punkte suisa 8/8

Rubriigid: Spaad ja hotellid, sildid: , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.