Hongkong

Hongkongi lennujaamas viisime liigse kohvri pakihoidu (230 HKD pooltesit päeva) ja sõitsime Airport Expressiga (110 HKD nägu) Kowlooni saarele, kus enamus turiste peatub. Astusime sisse ka mõnda “normaalsesse” hotelli, aga hind, mis sealt küsiti, ei tundunud üheks ööks lihtsalt mõistlik. Odava öömaja soovijatele on Nathan Road 64 asuv suur maja, mille erinevatel korrustel on rida erinevaid külalistemaju. Kogu maja ja selle ümbrus on täis kahtlasena näivaid indiast pärit mehi, kes üritavad sulle kõikvõimalikke teenuseid ja vuffelkaupu pähe määrida. Meie võtsime toad 16. korrusel asuvasse äsja remonditud Australian Guesthouse`i (300 HKD öö).

Australian Guesthouse

Tuba on üliväike, aga pea kõik vajalik on olemas. Igas toas on oma wc ja dušš sooja veega, wifi, šeif ja koridoris võimalus teed või kohvi keeta. Indialastest personal ei ole ülevoolavalt sõbralik, aga midagi negatiivset me ei kogenud ja näiteks pagasi hoidmine peale check-out`i ei olnud probleem.

Kowlooni tänavad

Et kuidas veeta 24h Hongkongis? Võimalusi on palju. Victoria Peak vaateplatvorm peasaarel, Disneyland, turud, muuseumid, isegi matkarajad jne. Meie ei võtnud eesmärgiks lühikese ajaga sellest linnast võimalikult palju kätte saada, sest Finnairi pakkumised Hongkongi on olnud väga head ja tõenäoliselt kasutame ka edaspidi aasiasse lendamisel seda linna vahepeatusena. Naiste soovil käisime läbi hoopis mõned Kowlooni turud. Käisime Temple Street Marketil ja Ladies Marketil. Tänavatel jõlkudes hakkas silma tehnika odav hind. Näiteks Panasonicu veekindel kaamera, mille kodumaalt 350 euriga ostsin, maksis seal vaid 200. Shoppamise vahele sobis lõuna ehtsas tänavasöögikohas koos kohalikega.

Kõik, mis lauda toodi, ei olnud maitsev. Kohalik õlu Tsingtao on aga täiesti joodav ja kusjuures seda leiab ka meie Prismast

Igal õhtul on Kowlooni ja Hongkong Islandi pilvelõhkujate katustel valgusshow, mida tasub kindlasti vaatama-kuulama minna. Kasvõi sellepärast, et tegemist on maailma kõige kauem järjest kestnud showga. Parim koht asja jälgimiseks on emmal-kummal pool vett Kowlooni ja Hong Kong Islandi vahel.

Guinessi rekordit omav valgusshow pilvelõhkujate katusel

Vaatasime seda showd kui sobivat lõpetust meie reisile ja honeymoonile. Järgmisel päeval sõitsime A21 bussiga (33 HKD) tagasi lennujaama ja sealt juba Helsingi kaudu koju.

Siia lõppu sobiks Ivar Soopani tsitaat, mis pole öeldud Filipiine silmas pidades, aga kehtib mingil määral mistahes reisi kohta: “See on nakkav. Kui oled näinud äärmist viletsust, mille keskel jäävad inimesed elurõõmsaks, jääb see endalagi külge. Kas või mõneks ajaks, kuni põhjamaine kaamos taas ründab.” Äärmist viletsust me ei näinud, aga see peab paika küll, et reisilt tulles ise ka nagu veidi teistmoodi oled. Teatud tavapärased asjad, nagu näiteks liikluses närvitsemine või KÜ koosolekul vaidlemine, tunduvad ikka eriti mõtetud. Siis mingi aja pärast tuleb põhjamaine kaamos jälle peale ja kõik on taas endine 🙂

-TAGASI ALGUSESSE

Rubriigid: Reisid, sildid: , , , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.